RİZE / PAZAR - Pazar Kız Kulesi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Haberler

Ara

Çedes Projesi kapsamında Kasım ayının değeri olan "Sorumluluk ve Öz Denetim" kapsamında ayın öğrencisini belirledik ve ödülünü verdik. Öğrencimiz Buse Turan'ı tebrik eder güzel davranışlarının devamını dileriz.

Misafiriniz Var Projesi kapsamında ziyaretlere devam ediyoruz. Bu sefer YILDIZ ailesine misafir olduk. Velimize bize gösterdikleri yakın ilgi ve misafirperverlikten dolayı teşekkür ediyoruz.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü tafanından yürütülen Misafiriniz Var Projesi kapsamında öğrenci ziyaretlerine devam ediyoruz. Bu sefer de Saymaz Ailesinin misafiriydik. Misafirperverliklerinden dolayı velilerimize teşekkür ediyoruz.

Kas

Pazar Kız Kulesi MTAL olarak Okul Sporları Bilek Güreşi Gençler A-B İl Birinciliği Müsabakalarında 55 kilo da sol kol Latifa MAMEDOVA İl Birinciliği, 45 kiloda sol kol Rojin DENİZ İl İkinciliği, 75 kilo da sol kol Hilal SAYMAZ İl İkinciliği, 50 kilo da sol kol Elif Naz YILDIZ İl Üçüncülüğü derecelerini aldılar. Öğrencilerimizi ve Beden Eğitimi öğretmenimiz Arzu BADEMOĞLU'nu tebrik ediyor, yarın ki maçlarda da başarılarının devam etmesini diliyoruz.

Öğretmenler Günü kapsamında düzenlenen Öğretmenler arası Dart Yarışmasında öğretmenlerimiz okulumuzu temsil ettiler. Öğretmenlerimize katılımlarından dolayı teşekkür ederiz.

24 Kasım öğretmenler gününü tüm öğrenci ve öğretmenlerimizle birlikte büyük bir coşkuyla kutladık. Okuldaki bütün öğrencilerimiz görev aldı. Programda emeği geçen öğrencilerimize ve programı hazırlayan Neslihan GÜner ve Necla YAZICI CANCA öğretmenlerimize teşekkür ederiz.

Kas

Yine çok güzel bir aile olduğumuzu kanıtlayarak Öğretmenler günü yemeğimizi hep birlikte müzik ve hoş sohbet eşliğinde gerçekleştirdik. Ayrıca okulumuzda 20 yıl görev yapan Biyoloji öğretmenimiz Ahmet VATANDAŞ'a emekliliğinden dolayı plaket ve çiçek sunumunu yaptık.Doğum günü olan arkadaşlarımızın doğum gününü kutladık. Birlik beraberlğimiz daim olsun diyerek Öğretmenler günümüzü kutluyoruz.

10 Kasım Atatürk'ün 85. ölüm yıl dönümünde Atamızı anmak için okulumuz Kültür Edebiyat Kulübü öğretmenleri Asuman AKPULAT ve Sİbel BASA tarafından anma programı hazırlandı. Hazırlanan programda emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Cumhuriyetimizin kurucusu, Ulu Önder Musatafa Kemal Atatürk'ü, aramızdan ayrılışının 85.yılında  rahmetle, minnetle, özlemle anıyoruz.

Kas

Ara tatile girmeden önce öğrencilerimizle biten sınavların stresini atmak için ebru çalışması yaptık. Geleneksel Türk el Sanatlarından olan Ebru sanatını öğrencilerimize tanıttık. Sanat iyi ki var...

Ekm

Pazar Gençlik Merkezi koordinesinde okulumuz özel eğitim öğrencilerimizle Güneysu Gençlik Merkezine gezi düzenledik. Güneysu Gençlik Merkezinde eğitim gören özel arkadaşlarıyla bir araya gelen öğrencilerimiz Ahşap yakma atölyesi ve El Sanatları Atölyesinde uygulama yapma fırsatı buldular. Öğrencilerimiz yemekten sonra dinlenme odasında eğlenceli vakit geçirdiler. Bu güzel tecrübeyi yaşatan ve bizleri ağırlayan Güneysu Gençlik Merkezine ve bu geziyi düzenleyen Pazar Gençlik Merkezine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Cumhuriyetimizin 100. Yılı münasebetiyle okulumuzda ‘’CUMHURİYET ve ATATÜRK’’  temalı bilgi yarışması düzenledik.

Yarışmada ‘’CUMHURİYET ve ATATÜRK’’ temalı sorular sorduk, birinci olan her bir öğrencimize 200tl hediye çeki verdik. Diğer yarışmaya katılan öğrencilerimize de kitap hediye ettik.

Bilgi yarışmasının düzenlenmesinde emeği geçen edebiyat öğretmenimiz Aslı GÜLBÜZ’e, organizasyonun yürütmesinde görev alan Necla YAZICI CANCA’ya, jüri de bulunan öğretmen arkadaşlarıma ve yarışmaya katılan öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Ekm

Pazar Kaymakamı Sayın Mustafa AKIN’nin önderliğinde tüm liselerin katılımıyla gerçekleşen Ciha kalesi gezisi ve fidan dikme etkinliğimizi gerçekleştirdik.

Etkinlikte görev alan idareci, öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Öğrencilerimize Cumhuriyetin kuruluşu ve Cumhuriyet dönemi ile ilgili farkındalıklarının artması nedeniyle, Cumhuriyetimizin 100. Yılı kapsamında üç gün birer saat ‘’Cumhuriyet’’ adlı TRT yapımı film okul sinema etkinliği şeklinde izledik.

Emeği geçen bütün arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.

Ekm

“HER GÜNE BİR KASE ÇORBA”

Pazar Kız Kulesi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak düzenlediğimiz “Her Güne Bir Kase Çorba” projesiyle, öncelikle öğrencilerimizin %75’lik bir kısmının okula kahvaltı yapmadan geldiğini belirledik. Kahvaltı yapmadan güne başlamanın hem sağlık açısından hem de derse katılım ve motivasyon açısından olumsuz etkilerini bilimsel araştırmalarla destekleyerek öğrencilerimizi bu hususta bilgilendirdik. Yine yaptığımız araştırmalarda, sabah kahvaltı yapmak kadar çorba içmenin de sayısız faydası olduğunu gördük.

Tüm bu etkenler doğrultusunda öğrencilerimize “Sabah okula gelmeden önce kahvaltı yapıyor musunuz?” ,  “Kahvaltı yapmama nedenleriniz nelerdir?” ve “En çok hangi çorbayı seversiniz?” şeklinde üç aşamalı bir anket uyguladık. Öğrencilerimizin genel olarak iştahsızlık, okula geç kalma gibi sebeplerle kahvaltı yapmadıklarını ve mercimek çorbası sevdiklerini tespit ettik.

Bu veriler doğrultusunda hazırladığımız “Her Güne Bir Kase Çorba” projemizi bugün itibariyle değerli İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Nimet BÜYÜK; Şube Müdürlerimiz Niyazi KOLOĞLU, Muhammet KAN; Tuncay CANCA, Okul Müdürümüz Murat TAFRALI, tüm öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve özel eğitim öğrencilerimizin katılımıyla projemizi hayata geçirmiş bulunmaktayız. Hazırlanan mercimek çorbasını kruton eşliğinde servis ederek sıcak çorbalarımızı yudumladık. Projemizin gerçekleştirilmesinde emeği geçen Yiyecek İçecek Hizmetleri Alan Şefimiz Melek ATICI ve Yiyecek İçecek Hizmetleri Atölye Şefimiz Aydın ZOROĞLU öğretmenlerimize, proje yürütücümüz Aslı GÜLBÜZ’ e teşekkür ederiz.

Ekm

Rize Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından gerçekleştririlen Mahalli Projeler kapsamında "MİSAFİRİNİZ VAR" Projesi doğrultusunda ilk veli ziyaretimizi gerçekleştirdik. Bizleri ağırlayan Savaş ÜST ve ailesine kurum olarak çok teşekkür ederiz.